بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فتح‌الله‌زاده: فردا پرونده نکونام را مي‌بندم

http://axgig.com/images/94852464568106966641.jpg

مديرعامل باشگاه استقلال پس از پايان نشست باشگاه‌هاي بدهکار با کميته انضباطي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امروز 6 – 7 باشگاه ديگر هم آمده بودند تا همه بدانند که فقط ما بدهکار نيستيم. فصل گذشته ما پيشنهاد داده بوديم که فعلا 30 درصد از درآمد باشگاه‌ها براي بدهي آن‌ها کنار گذاشته شود که امروز با اين پيشنهاد موافقت شد و تحريم‌ها هم از روي تيم‌ها برداشته شد.
 وي افزود: حسن‌زاده در جريان پرداخت‌هاي ما نبود و ما را بدهکارترين تيم معرفي کرد، در حالي که من از سال گذشته بيشتر از يک و نيم ميليارد بدهي پرداخت کرده‌ام.
فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سوال که آيا رويانيان هم با پيشنهاد شما موافقت کرد و با هم آشتي کرديد، گفت: بله، رويانيان هم موافقت کرد. ما با هم قهر نيستيم. بازي‌هاي ليگ هنوز شروع نشده و ما مي‌خواهيم فضاي فوتبال را داغ کنيم. من به شوخي بعضي حرف‌ها را مي‌زنم اما ايشان جدي مي‌گيرند. البته هنوز متوجه نمي‌شوم که وقتي ايشان راه مي‌رود، دارد مي‌آيد يا دارد مي‌رود! بايد در اين باره بيشتر تمرين کنم.
وي درباره آخرين شرايط نکونام هم گفت: او پيش از اين جلسه در نشستي با کفاشيان براي بازي امشب حاضر شده بود. امروز مطالب روزنامه‌ها سوء تفاهم‌هايي را درباره رابطه نکونام و استقلال به وجود آورده بود که فردا آن را حل مي‌کنيم. نمي‌خواهم بگويم روزنامه‌ها دروغ نوشتند اما حاشيه‌سازي کردند.بعيد مي‌دانم که نکونام از استقلال جدا شود. ان‌شاءالله فردا همه چيز را تمام مي‌کنيم. متاسفانه برخي دوستان ناباب چيزهايي درباره نکونام به قلعه‌نويي گفته‌اند که باعث به وجود آمدن حاشيه‌هايي شده است.
مديرعامل باشگاه استقلال درباره اينکه گفته مي‌شود نکونام به تراکتورسازي نزديک شده گفت:‌هر روز مي‌گويند نکونام با يک تيم قرارداد بسته است. البته اگر مشکل از طرف ما باشد نمي‌توانيم هم او را نخواهيم و هم رضايت‌نامه‌اش را ندهيم. اما سعي مي‌کنيم فردا مشکل را حل کنيم.
خبرنگاري از فتح‌الله‌زاده پرسيد قلعه‌نويي گفته هنوز نتوانسته‌ايم بازيکني را جاي جباري بياوريم. مديرعامل استقلال پاسخ داد: آن روزنامه عاشق جباري است. براي همين چنين تيتري زده است. بايد اسم اين روزنامه را بگذاريم "جبارسينگ".
وي درباره درگيري لفظي خود با رويانيان گفت: ايشان چهار مصاحبه عليه من کرد اما در جوابش چيزي نگفتم. من هر چهار بار يک بار به او جواب مي‌دهم.
فتح‌الله‌زاده که از پاسخ دادن به سوالي درباره شکايت جلال حسيني از او مطرح شده بود، خودداري مي‌کرد، درباره سيزدهمين دوره ليگ برتر گفت: عدد 13 براي ما خوش‌يمن است و خود من عدد 13 را خيلي دوست دارم. ان‌شاءالله امسال هم قهرمان مي‌شويم.
وي درباره اينکه گفته مي‌شود قرارداد استقلال با تيموريان شبيه ترکمنچاي است گفت: بله، به نفع ما يک قرارداد ترکمنچاي بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,علی فتح الله زاده,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com